Glass i stora lass

Idag blev det till att spendera  lite tid nere i Edet. Direkt när jag kom ner åkte jag, pappa, Jimmy & farmor ut till ljungskile och åt lite mat på "Laxbutiken". Ljuvlig lax kan jag lova. Var så mätt när jag gick därifrån att jag kunde rullat ut. Men nädå, då gick vi in i byggnaden rakt över och köpte glass i deras berömda glassbar. Där finns det ett buffébord med hur mycket topping som helst, man får bara lasta på.
 
 
 
 
Så ja, när vi hade ätit upp den glassen så kan man väl säga att man rullade därifrån.
 
Sedan spenderades några timmar hemma hos pappa (mamma är ju på lite solsemester). Passade även på att göra något som händer alldeles för sällan, nämligen att städa ur bilen. Nu är det som ny, både utanpå (tack pappa) och innuti.
 
Ha en fortsatt härlig lördagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0