Shoppingsug

Fick hem H&Ms sommarkatalog idag. Och vad ska man säga... det fanns mycket fint i den. Väldigt mycket fint.
Min lilla önskelista:


Endast 29.50! Vilket fynd!


Helt underbar tröja, för 249.-


Sommrig klänning, 99.-


Denna blev jag totalt kär i. Självklart ska den vara slutsåld då:( 199.-


Ännu en härlig sommarklänning, 149.-

Under tiden jag la in dessa bilder, hann jag faktiskt klicka hem den svarta klänningen med mönster. Linnet högst upp, fast i en annan färg. Och klänningen längst ner, fast i blått. Härligt!

Ja, jag skulle ju som jag sagt innan, ha shoppingförbud detta året. Förutom nödvändiga saker. Men jag nöjer mig med att inte handla lika ofta istället. Förr var det minst en leverans från H&M tex, varje månad. Nu är det faktiskt andra leveransen för i år. Och för inga stora summor alls. Stolt över mig själv:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0