Tisdag 20e september

Vilken slapp eftermiddag jag haft. Slutade jobba kl 13. Åkte hem och sov en timma, om inte mer. Sedan har det varit kaffe och tv som gällt. Vädret är ju inget höjdarväder, så då kan man lätt unna sig en sådan eftermiddag, eller vad säger ni? Känner jag mig rätt kan det nog slinka ner en kopp kaffe till om en liten stund, men först ska jag in och rota runt i klädkammaren och få lite ordning. Kan lätt bli lite rörigt där när jag röjer runt där inne på morgonen. Så nu är det dags att få ordning där inne (igen). Har ju faktiskt ett paket från H&M att hämta ut nu i eftermiddag, och visst är det roligare att hänga in nya kläder i en organiserad garderob? Åtminstonde så tycker jag det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0