Söndag 4e september

Ännu en helg till ända. Tycker veckorna bara springer förbi! Hänger ju knappt med, vet inte om det är bra eller dåligt. Idag i alla fall startade jag med lite jobb borta på lagret. Sedan har jag bara haft mig en skön söndag utan massa måsten. Det jobbigaste jag gjort var att promenera in till stan och köpa med mig lite Thaimat hem. Tänker fortsätta resten av kvällen på samma sätt. Bara njuta. Har en maskin tvätt kvar att köra. Ska även betala in anmälningsavgiften till högskoleprovet (vad har jag gett mig in på än en gång?). Anmälde mig igår tillsammans med lillebror. Känner att det skulle vara roligt att förbättre det usla resultatet jag fick sist, samt att det kan vara bra ifall jag någongång väljer att läsa vidare någongång i framtiden.

Just det, ni missar inte premiären ikväll va?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0