Söndag 25e september

Söndagskväll, och helgen börjar lida mot sitt slut. Min helg har varit väldigt lugn. Kanske lika bra det, för nu de kommande helgerna är redan rätt så uppbokade! I fredags stannade jag till hemma hos mamma och pappa efter jobbet och hade pizzamys. Gårdagen (lördag) var även den lugn. Åkte med Malin ut till Överby, men hör och häpna, jag shoppade INGENTING! Jo, stolstassar och glödlampor. Men ingenting i klädesväg. En eloge till mig.

Denna dagen har varit lugn och skön. Myst här hemma i min lägenhet. Och i eftermiddags följde jag med mamma & Jimmy bort till morfar och hälsade på en sväng. Han är hemma från Spanien nu där han varit iväg på lite semester.

Nu blir det till att fixa lite kvällsmat och slå sig till ro i soffan! Ha en go söndagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0