Söndag 18e september

Idag tvättar jag och har det bara gott här hemma. Kollar ikapp lite serier man inte hunnit se under veckan, i brist på annat. Spelar lite wordfeud och dricker kaffe, laddar inför den kommande veckan,  söndagen när den är som bäst.

Igår var det ju bio som gällde med Sandra. Vi kollade på "Jag saknar dig". Helt klart en sevärd film. Hade jag suttit hemma i soffan och sett den så hade väl tårarna runnit mer än vad de gjorde, men kände att jag fick bita ihop där lite. Men man hörde allt snyftningar lite varstans i salongen. Sorglig film. Den var jobbig att se, men ändå känns det bra att ha sett den... lite svårt att förklara.

Efter bion blev det en sväng till Butlers för lite mat och ett glas vin. Härlig kväll helt enkelt.



För er som inte har någon aning om vad det är för film, så handlar den helt enkelt om ett tvillingpar. Ena stunden är de bästa vänner, andra stunden bråkar dem... som alla syskon gör. Men en dag förändras allt, när den ena systern omkommer i en trafikolycka, och Tina står ensam kvar....Man får följa hennes kamp att leva vidare. Se den!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0