Lördag 10e september

Idag har jag haft trevligt besök här hemma utav Sandra och hennes lille Wille. Han växer för var gång jag ser honom. Och nu snattrar han på riktigt bra vill jag lova, det lilla livet. Var riktigt mysigt att ha dem här.

Nu har jag placerat mig ute i köket med en stor kopp kaffe bredvid mig. Kände att jag var tvungen att lugna ner mig lite då jag stått och svärt för mig själv inne i sovrummet över att jag knappt har några jeans som sitter bra. Antingen är de för långa, för trånga, en gylf som inte fungerar, så man är tvungen att ha långa tröjor över, för låga i midjan så de inte passar till alla kläder utan att man visar hela baken, ja ni fattar! Jag lägger i stort sett ALDRIG pengar på jeans. Många av de jag har, har hängt med i flera år. Minst 4 par måste jag sy upp för att kunna använda... ja jag är frustrerad! Inser att jag behöver gå igenom min "jeanssamling" ordentligt, och eventuellt förnya lite. Jeans är, enligt mig, det tråkigaste att handla. Suck... ja ja, idag blev det i alla fall ett av mina cheap monday-jeans.

Jaja, om någon timma åker jag ner till mamma & pappa för lite tacoskväll med familjen.

Och ja, jag ska bättra mig med bilder med, lovar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0