Fredag 9e september

Nu har jag tagit helg, och det känns väldigt skönt måste jag medge. Ska ha en lugn och skön fredagskväll i hemmets trygga vrå, eller hur är det man brukar säga? Ska slänga ihop en nachotallrik, och sedan krypa upp i soffan och kolla på "Kristallen-galan".

Vill ni veta en av mina "svagheter" eller vad man ska kalla det för... det slår liksom aldrig fel. Varenda gång jag får kallelse till tandläkaren, så ringer jag och flyttar fram den. Även om jag egentligen kan just den dagen då de vill ha dit mig, så avbokar jag och flyttar fram. Men jag gillar verkligen inte tandläkaren, jag har tandläkarskräck så det skriker om det. Kanske är det ett sätt att bearbeta det kommande besöket, jag vet inte? I alla fall, imorse ringde jag och bokade om besöket. Denna gången kunde jag verkligen inte. Fick en tid den 21e september kl 10. Det funkar liksom inte. På något sätt lyckades jag skjuta fram besöket en hel månad (som vanligt). Så nu kan jag förbereda mig ända till den 25e oktober. Fast å andra sidan, hade jag tagit en närmare tid så hade ju saken varit ur vägen mycket tidigare.... hmm!

Postat av: Mallan

Kan du inte filma nästa gång du kryper upp i soffan. Det hade vart kul att se

2011-09-10 @ 12:38:12
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0