Thomas Sabo - Ja tack!

Tog en sväng på stan igår. Svängde in i en smyckesaffär som säljer Thomas Sabo-smycken. Jag fullkomligt älskar dessa smycken. Har berlockarmbandet med en del berlocker. Och förhoppningsvis är jag snart ägare av ett pärlarmband med (tradera-auktion) som går ut om någon timma.

I alla fall, gick jag in där för att kolla vad det pärlarmbandet ligger på, så jag inte betalar överpris på tradera. Det kan jag ju säga att jag verkligen inte gör. Pratade lite med en ur personalen i butiken. Slutade med att jag fick hem en stor katalog med massa olika Thomas Sabo-smycken. Kommer definitivt vilja ha en av klockorna någon gång, samt någon ring. Så mycket fint det fanns. Dessutom har jag förälskat mig i detta armband som föreställer löv. Kostar dock bara 1980, som hittat;)

Bild lånad från

http://shop.thomassabo.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0