Reashopping

Har sett ett mail i min inkorg ett bra tag, angående en hejdlös rea på ellos. Men har liksom inte riktigt haft orken att kolla in den, förrän nu ikväll. Och det var ju tur att jag gjorde det. Fick klickat hem en del bra saker. Sen att det var väldigt mycket sommarkläder på rean, det kan man väl förstå, de vill väl bli av med de kläderna. Det var liksom halva priset på reapriset. Jag kan väl behöva lite bikinis och sådant till Thailand? Och ja mamma, jag ska rensa bland alla mina hundra bikinisar i garderoben nu, i promise!

Allt detta fick jag för ynka 460kr. Då är frakten med på det också.

 

Som sagt, några bikinis till Thailand. De två översta beställde jag både över- och underdel. Och den svarta längst ner blev det bara ena delen, då jag redan har en svart överdel som jag hoppas ska matcha bra!

 

 

Älskar denna kjolen! Den kommer säkert till användning ofta!

Denna klänningen kunde jag bara inte motstå. Den gör sig inte rätt på denna bilden. Inne på hemsidan fanns det en rörlig bild där en modell bar upp den. Måtte den sitta lika bra på mig, så lär det bli min nya favorit i kategorin "Den lilla svarta".

Och till sist en snygg tunika, som jag känner jag saknar i min garderob. Även denna lär komma till användning en hel del.

Tycker det var bra saker till bra pris;) Allt under 500-lappen som sagt! Och vet ni vad jag nästan lovar att lova nu? Att jag inte ska shoppa något mer nu innan vi åker till Thailand! Förutom alla nödvändiga saker och så. Men just i klädesväg så blir det inget mer.

Behöver eventuellt köpa något bara till nästa helgs temafest, men det får gå under nödvändigheter;)

 


Postat av: Mallan

Oså kommer du hitta en liten klänning som hamnar under kategorin nödvändigheter. Kanske något fint linne, också under nödvändigheter. Vi känner dig spätis ;)

2011-11-28 @ 21:40:53
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0