Onsdag 16e november

Nästan en vecka utan ett inlägg här på bloggen. Men allt har verkligen gått i ett. Så jag har verkligen inte varit syssellös. Jag har bland annat underhållt mig med:

  • En helg i Göteborg. Det bjöds på "Ladies night", trevligt sällskap och hotellövernattning.
  • Middag hemma hos moster.
  • Tappat avgasröret på bilen, vilket resulterade i att bärgarn fick ta hand om bilen, och lillasyster fick ta hand om mig och se till att jag kom till jobbet, tack!
  • Övernattnint i edet, för att lättare kunna ta mig till jobbet på grund av bilbrist.
  • 13-timmarsdag på jobbet, vilket resulterade i en trött Jenny.
  • ... och idag har jag tränat efter jobbet.
Nu blir det kvällsmat och mys framför tv.n innan det är dags att sova. Klockan ringer 04.40 imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0