Måndag 7e november

Ännu en vecka är igång. Jag har haft en supermysig helg uppe i Linköping. Tack Karin & Malin för en väldigt bra helg. Satt och började fundera lite kring att det faktiskt snart är dags att börja fundera kring julklappar. Och en del är tillochmed klara med sina julklappar. Känner inte för att vara ute dagarna innan med de sista klapparna i år... Samtidigt som jag funderade på vad man ska köpa till alla, så funderade jag själv på vad jag vill att tomten kommer med i år. För jag vet, att snart börjar frågorna komma om vad jag önskar mig. Här kommer ett litet urval:

Pajform. Denna från Åhlens,

 

Ugnsformar, dessa är från Cervera.

 

Rosa pärlarmband från Thomas Sabo.

 

Boken "Elsas hemlighet".

 

Boken "Jag är Zlatan Ibrahimovic"


Lär tillkomma saker när jag funderat ännu mera;) Men tomten, detta önskar jag mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0