Lördag 19e november

Sitter här och har enorma klädproblem. Ska iväg på 25årsfest ikväll, och det känns som om jag inte har några roliga kläder alls! Gjorde ett försök till sista-minuten-shopping i stan förut. Hittade en klänning som jag verkligen gillade, men självklart fanns den ju inte i min storlek. Så jag kom hem tomhänt och tillbaka på ruta ett. Får helt enkelt ta mig en tur in i klädgarderoben och göra ett djupdyk och se vad jag kan finna.

Men först och främst ska jag stoppa min äldsta katt som just nu fått tag på en tändsticksask, kastat ner den på golvet och lyckats med att få ut de flesta spritt över golvet. Säkert en jätterolig lek för en katt! Mindre kul för mig att behöva plocka upp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0