Fredag 4e november

Skönt det var att få lite sovmorgon idag. Vaknade av mig själv strax innan halv nio! Gick upp och tog en härlig frukost framför tv.n. Har inte stressat alls idag utan bara tagit allt som det kommit. En härlig dag med andra ord!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta lite till!

Kommer inte vara hemma i helgen, men vem vet, kanske kommer något blogginlägg ändå! Har ju appen på mobilen så man vet aldrig;)

Ha en underbar helg, det tänker i alla fall jag ha!

Och nästa helg är det äntligen dags för Ladies Night, 2011. Lääängtar!

Bild från förra året! Delar de ut gratis solglasögon så tackar man inte nej!

Måste gå igenom outfiten nästa vecka. Lite orolig att klänningen är lite för stor...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0