Tisdag 24e maj

Håller på att röjer lite i sovrummet. Kom på mig själv att det fanns lite väl mycket kläder framme där inne. Dels på krokar, på tvättkorg, i sängen och golvet. Nån ordning får det allt vara!! Men nu är det fint är inne igen. Kläderna som ska tvättas ligger i tvättkorgen, och det andra är på sin plats i både klädgarderoben, klädbyron och klädkammaren. Ibland är det tur jag bor ensam.

Efter jobbet idag mötte jag upp syster och hennes kompis på Överby. På schemat stod presentshopping till lillebror som tar studenten på torsdag. Sedan är det ju även mors dag på söndag;) Och sedan att mamma fyller 50 på fredag får inte glömmas. Men det är redan fixat.

Vi hann även med en liten fika på Espresso House. Testade deras chokladcheesecake. Inte min smak alls... men men! Kunde ju självklart inte springa runt i affärer utan att komma hem med något till mig själv. Så denna enkla kjolen fick följa med hem från Cubus. 59kr, kap! En perfekt sommarkjol att bara glida runt i. Slutar strax ovanför knäna!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0