Tisdag 17.e maj

För exakt en vecka sedan blev jag ägare till en HTC Thropy. Idag, en vecka senare sa jag hejdå till den telefonen. Tyvärr utlovade inte den det som personalen i butiken utlovade till mig. Sedan att den hänger upp sig flera gånger varje dag och gör så man behöver starta om  den... nej!

Jag var beredd på att få en diskussion i butiken, men icke! Blev jättebra bemött och det var inga problem alls att häva det första köpet. Jag har mitt abonnemang hos 3 och är supernöjd. Blir alltid bra bemött både i butik och kundservice.

I alla fall, lämnade in min "gamla" mobil och åkte hem med en ny! Jag har alltid sagt att jag ALDRIG ska äga en iphone. Men ja... nu sitter jag här med en iphone, haha! Killen i butiken lyckades väl övertala mig;) Nej, men jag anser nu att HTC & Iphone inte skiljer allt för mycket på sig! Och jag fick ett bra abonnemangspris... trodde det skulle vara svindyrt med iphone. Däremot har jag inte den allra nyaste, men inte långt därefter;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0