Tankspridd

Tänker bädda ner mig i soffan nu. Ska kolla på den gamla godingen "Festival"... ingen jättebra film direkt, men bra musik. Det väger upp lite;) Sedan känner jag att jag behöver skingra mina tankar och känslor just nu. Mycket som cirkulerar inuti mig. Vill inte skriva om allt här, mer än att man ska ta tillvara på tiden man har med nära och kära! I dagsläget känns det väldigt skönt att ha ett jobb att gå till om dagarna. Det är så man "glömmer" bort sina känslor för några timmar!

Det kan hända att jag skriver lite väl kryptiskt ibland. Jag kanske skriver hur jag känner, men inte VARFÖR jag känner som jag gör och så vidare. Men denna bloggen skrivs inte enbart för läsarnas skull. Jag skriver även för min egen skull. Jag vill kunna gå tillbaka och se hur jag mådde under en viss period kanske, hur jag hanterade vissa saker. Men samtidigt alla roliga saker jag är med om i livet. Jag ser detta som ett slags dagboksskrivande. Men inte en låst dagbok, utan en som är öppen för mig och för alla andra som väljer att kika in här. Men jag väljer att inte dela med mig om allt. En del saker räcker det att mina vänner & familj vet om.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0