Tankeläsande katt?

Helt otroligt ibland hur djur beter sig. På Max märkte man direkt tidigare idag att han förstod att mamma var lite nedstämd idag. Han lämnade henne inte.

Under helgen som varit nu med allt jobbigt, så har jag märkt (under de korta stunder jag träffat Alva) att Alva inte släpper mig. Hon följer efter överallt. Och idag är hon värre än nånsin. Hon följer efter mig precis vart jag än går. Hon lyckades tillochmed komma in på toaletten när jag duschade! Precis såhär gjorde hon när farfar gick bort förra året med.


Denna sötnosen kan konsten med att gå mig på nerverna vissa dagar.
Men som idag, när jag är ledsen och nedstämd, så är hon sååå söt och omtänksam!


Alvina däremot, hon tar livet som det kommer. Huvudsaken är att hon har det bra;)
Fast hon är lika söt för det;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0