Söndag 29e maj

Söndag och jag är uppe sedan flera timmar tillbaka. Vaknade innan åtta av att jag knappt kunde andas. Morgonen är alltid värst när man är förkyld. Så istället för att ligga där och kippa efter andan valde jag att gå upp! Har redan hunnit med en hel del! Härligt!

Idag är det mors dag, vilket innebär att jag & malin kommer åka ner till edet och uppvakta mamma lite! Och sedan blir det middag där nere med! Gott gott! Men innan det ska jag se till att fortsätta min rensning lite i mina förvaringsutrymmen här i lägenheten. Pappa har nämligen lastat en släpkärra där nere i edet som ska till tippen. Så jag tänkte att jag hjälper till att fylla den med;)

Jag har även hunnit lägga in en beställninng på cdon såhär på morgonkvisten. Det blev en del filmer för endast 207kr+frakt. Ibland är det bra med lite oerbjudanden och så! Och jag tycker helt ärligt det är roligare att ha filmerna i hyllan än att ladda ner dem till datorn, så det så!

Dessa tre filmer blidde det. Blev även en dvd-box. Köpte den mest för nostalgins skull. Växte ju upp med denna serie:

BEVERLY HILLS 9120



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0