Onsdag 25e maj

Nu har jag tagit långhelg! Skönt! Imorgon är det dags för lillebrors student. Herregud, han är inte så liten längre. Blir en jobbig dag för mig och mamma, som är bland de blödigaste personerna som finns. Förra året tillexempel, när jag åkte till jobbet tidigt en morgon och hamnade bakom ett sånt där studentflak med skrikande och glada studenter (ja, här i trollhättan åker man vagn och släp på morgonen) så kom jag på mig själv att sitta med tårarna rinnandes, av glädje för deras skull. Så ja... som sagt, imorgon tar lillebror studenten.

På fredag fyller mamma 50. Så då tog jag med ledigt, så jag kan vara där hela dagen och hjälpa till med det som behövs. Och sedan tycker jag att jag är värd en långhelg med för den delen.

Nu ska jag ta en svängom med damsugaren och sedan blir det en kopp kaffe!

Hmm, just det. Erica tipsade om jätterean inne på Vero Moda i Uddevalla. Så jag kunde ju inte motstå att ta mig en sväng dit. Hittade en klänning för 50kr. Man tackar! Minns ni den klänningen jag visade upp häromdagen bara? Det är en i samma modell, fast helfärgad, utan några mönster alls. Färgen är ljusrosa/gammeldagsrosa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0