Måndag 16e maj

Var verkligen i valet och kvalet idag om jag skulle orka arbeta idag, efter denna helgen som varit. Men igår kväll beslutade jag mig att gå till jobbet ändå. Och jag ångrar mig inte. Är det något som kan få en både piggare, men samtidigt att tänka på annat, så är det barn. Att ha en hel hejjarklack som står vid grinden och ropar på en när man kommer, det är inte många som har den fördelen med sitt jobb.

Trodde jag skulle vara mycket tröttare med, eftersom sömnen varit lite si sådär under helgen. Hade även väldigt svårt att somna igår, många tankar som cirkulerade i huvudet. Och väldigt många minnen med mormor som kom upp. Men jag har ändå känt mig relativt pigg, skönt det.

Nu däremot rinner energin av mig. Det får bli kvällsmat och soffan innan sängen kallar om några timmar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0