Lördag 28e maj

Haft fullt upp i några dagar nu! I förrgår var det som sagt Jimmy som tog sin student.

Igår gick jag upp tidigt och åkte raka vägen ner till edet. Där skrev jag kontrakt för nya jobbet. Japp, det är dags att lämna arbetslivet i uddevalla och börja arbeta på en förskola i Lilla Edet. Självklart känns det tråkigt att sluta där jag är nu, men den förskolan stängs ju om sex veckor. Så att söka nytt jobb har ju varit en självklarhet. Och med tanke på vilken förskola jag hamnar på nu känns det mer än bra. Har aldrig hört något negativt om den, utan enbart positiva saker! Så jag ser självklart fram emot nya utmaningar!

Igår var även dagen då mamma fyllde 50. Så jag var där nere hela dagen och firade henne. Öppet hus hade hon med! Förmiddagen var lugn, alla kom frammåt eftermiddagen/kvällen. Hoppas hon hade en toppendag. Men det tror jag allt! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

Jag & mamma i en tuktuk i Thailand 2010!

Idag tänkte jag ta mig en tur ut till Överby. Tänkte väl faktiskt inte shoppa något speciellt! Mest kolla runt lite. Från början var planen att vi skulle gett oss ut med mamma & pappas nya båt. Men vädret är inte allt för roligt för det kanske. Men i vilket fall som helst så lär ju detta bli rena familjehelgen. Imorgon är det ju mors dag med! Vem vet, kanske ligger en liten present här hemma och väntar på att hamna hos mamma;)

Har även hört ryktas om att Januaris Thailandsresa kanske bokas denna helgen....?;)Jippieee!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0