Jag klarade det:)

Kass bloggning. Men har haft fullt upp sedan sist! I fredags jobbae jag stängning och åkte sedan raka vägen ut till Åsaka för att träffa tjejerna! Hade en supermysig kväll! Tack Sofia för en toppenkväll.

Och igår då, så var det dags för Göteborgsvarvet. Fyfasen. Timmarna innan var jag väldigt sugen på att bara hoppa av allt. Hur skulle JAG lyckas ta mig runt 21 km??? Otränad och omotiverad. Men det vände strax innan start. Fick ont i foten redan efter 5 km, och kände att jag aldig skulle genomföra hela loppet, utan antagligen hoppa av. Men nej, när jag passerade 10km fanns inte den tanken kvar. Jag skulle runt, trots en ond fot. Jag lyckades. För en annan kanske det inte är en tid som de skulle varit nöjd med. Men jag känner mig helt klart nöjd med mina 2.53. För mig var det stort att bara ta mig i mål.

Idag har jag verkligen ont. Låret ska vi inte prata om. Vristerna gör så ont så jag haltar mig fram. Bara att ta mig från sängen ut till köket var en prövning vill jag säga. Och man säger ju alltid att det är som värst två dagar efteråt, så hur jag tar mig frammåt imorgon vill jag inte ens veta.

Nu blir jag snart upplockad av mamma. Vi ska ut och köpa blommor till min balkong. Helst hade jag nog velat ligga i soffan hela dagen. Men något säger mig att värken inte blir bättre av att ligga still. Så jag beger mig ut och handlar blommor istället. Men aj!


Jag fixade det!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0