Vintern tar snart kål på mig!

Usch och fy! Blir ju snart deprimerad. Bara för att jag var så glad tidigare idag och riktigt sprudlade av vårkänslor... och nu vräker snön ner. Jag blir så less på detta väder. aja, vill i alla fall tacka världens snällaste mamma & pappa för den fina utemöbeln som står på min altan nu. TACK, ni är bäst.

Nu har jag precis skickat iväg ett brev till mitt fadderbarn. Funderar på vad nästa projekt för dagen ska bli... får fundera lite till, eller så lägger jag ner alla projekt för denna dag, och njuter av söndagskvällen.

I november såg det ut såhär. Tack och lov försvann den snön. Men fyfasen vilken vinter vi haft i år.

Förhoppningsvis slipper jag gräva fram bilen imorgon bitti. Bara sopa av den lite lätt;)


Postat av: Mallan

vad bra jag är..

2011-03-27 @ 21:31:37
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0