Morgondagens final

Imorgon smäller det. Då är det final i melodifestivalen. Den ska ses i Uddevalla hemma hos Camilla, tillsammans med Camilla, Erica & Frida. Mat & vin är en självklarhet. Och finalen kan enligt mig gå hur som helst. Känns som ett starkt startfält.

The Moniker - Oh my god!
En sån jäkla härlig låt. Och ett riktigt härligt scenspråk. Detta är en låt som jag kan tänka mig kan slå bra utomlands. Den sätter sig på hjärnan redan efter första gången man hör den. Topp 3 på denna!

Sara Varga - Spring för livet
En väldigt stark låt, med ett bra budskap. Den spelas varmt här hemma hos mig, men tyvärr är det väl inget låt som passar att skicka iväg till tyskland. Med ett sådant känsligt ämne vet man inte hur det välkomnas utomlands. Men som sagt, superbra låt.

Nicke Borg - Leaving Home
Även denna är en storfavorit hos mig. Denna tror jag kan slå i den stora finalen senare med. Spännande.

Linda Bengtzing - E det fel på mej
Bengtzing i all sin ära... men nej tack. Alla hennes låtar låter verkligen likadant. Och nej, tror inte att det kommer kunna gå något vidare för den i Tyskland. Fast, jag kanske har fel:)

Eric Saade - Popular
VARENDA gång denna  låt kommer när jag kör bil, kommer jag på mig själv med att sitta och ha disco ensam i bilen. Jag tror att han är en av topp 3 med. Om inte etta, han har alla kidsens röster, efter förra årets hitlåt bland förskolebarnen över hela sverige, Manboy.

The Playtones - The King
Njaaa, enda som jag inte tycker specielt bra om. Fast ju mer gången man lyssnar på den så blir den i alla fall liiite bättre.

Brolle - 7 days and 7 nights
Frågar ni mig kan vi ha årets vinnare här!!!

Sanna Nielsen - I´m in love
Go låt, ju mer man lyssnar på den. Men tröttnar hon aldrig på att vara med i mellon? Jaja, heeelt ok låt i vilket fall.


Jag tror det kan gå hur som helst imorgon!!

Postat av: Mallan

hallå, lilo noll kollo?! Danny & Swingfly då?

2011-03-11 @ 22:22:26
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0