Telefonförsäljare!

Det här med telefonförsäljare. Jag har verkligen ingenting emot dem, absolut inte. Jag accepterar dem, men dem får faktiskt acceptera mig med. Jag är nixad, vilket innebär att telefonförsäljare INTE får ringa mig. Men visst, misstag sker. Fine. Eller det är fine så länge de är trevliga och ber om ursäkt.

Idag fick jag ett samtal idag. Först en massa musik i bakgrunden (jobbar hemifrån?). Telefonförsäljaren sitter och smaskar på något (snälla, ät INNAN samtalet). Och när jag säger att jag varken är intresserad eller har tid (hade ju faktiskt sandra i mobilen) så slänger hon bara på i örat på mig. Sen när blev det tvärtom? Är det inte jag som ska slänga på luren?

Postat av: Mallan

var hon från comhem?

2011-03-31 @ 22:41:44
URL: http://malleas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0