Sol sol sol!

Vilken härlig eftermiddag jag haft. Kollade ut genom fönstret och insåg det var alldeles för fint väder för att springa inne med damsugaren i högsta hugg. Istället tog jag med en bok och en kopp kaffe ut på balkongen där jag satte mig tillrätta. Helt underbart. Vad varmt det blev när solen låg på. Vågade dock inte ta av mig till kortärmat eftersom jag varit/är sjuk. Har kollat hur länge jag har sol mot balkongen. Från ca 11 till strax efter 16 har jag solen mot balkongen. Hur härligt är inte det på en skala?

När jag satt där ute fick jag ett samtal på mobilen, och strax därefter fick jag besök av min faster och kusin. En trevlig pratstund. Nu när solen börjar ge med sig funderar jag på att fortsätta min svängom med damusugaren. Måste även jobba lite  sen. Schema-jobb. Inte kul alls... Schema har väl aldrig varit min starka sida, haha.

Hoppas ni med tagit vara på vädret idag!


Postat av: thaipinnen ♥

sv; jaha okej :)

ja jag har varit där typ 9 gånger tror jag :)

2011-03-06 @ 18:13:23
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0