Onsdag 30.e mars

Sitter nere i edet... idag igen. Jimmy har precis kommit hem från skolan, och om ett tag ska vi ut och träna. Fast idag blir det bara en väldigt rask promenad pga hans huvudvärk. men vi ska nog få upp flåsandet ändå ska ni se. Tror jag får sätta mig ner med Jimmy idag och lägga upp en träningsstrategi.

Måste även nämna ombyggnaden av 45.an. Nu har de satt igång här nere i Lilla Edet... och fyfasen vad det ser ut. Området här, som jag är uppvuxen på, är i stort sett helt uppgrävt. Och mer lär det bli... lite sorgligt faktiskt. Jag har nog inte fattat hur nära husen vägen kommer ligga. Ska bli spännande att se. Nej, det lär inte bli till det bättre, utseendemässigt. Däremot kommer vägen bli mycket bättre, och man kommer kunna ta sig till Göteborg mycket mycket fortare.

Nu ska jag faktiskt lägga mig en stund på soffan innan vi ska ut och promenera i rask takt. Klockan ringde ju faktiskt 04.30 idag!

Postat av: Tristaniris

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.

2011-09-16 @ 11:05:20
URL: http://tristaniris.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0