Min kärlek till min balkong!

Sitter och kollar ut på min balkong. Nu hoppas jag våren är här så jag kan börja göra den vårfin. För tillfället står det två plaststolar där, och en blomlåda ligger på "golvet". Nej, när jag är klar med den ska det stå en fin utemöbel där (som jag får av världens snällaste mamma & pappa som en försenad inflyttningspresent). Har ju redan vetat sedan jag flyttade in att jag skulle få den, men ingen idé att sätta ut den i september då jag flyttade in. Sedan ska det finnas fina blommor där ute. Och i ena hörnet vill jag ha en stooor kruka där jag ska så något eget. Vet inte vad än bara. Tips mottages mer än gärna. Mina gröna fingrar lyser med sin frånvaro.

Sedan ska jag sitta där ute hela våren & sommaren. Solglasögon, en bra bok, och en go kopp kaffe. Hur klarade jag mig utan balkong i min förra lägenhet?!

Postat av: Malin

Jag känner igen det där! Så fantastiskt skönt med balkong:)

2011-03-27 @ 10:38:33
URL: http://rosamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0