Måndag 28e mars

Måndag och ny vecka. Lite halvseg och man känner verkligen att man inte kommit in i den nya sommartiden. Åkte ner till Edet direkt efter arbetet och sitter nu här i mammas och pappas kök. Kom att tänka på att det var längesen jag var här nu. Blir så under vissa perioder.

Sitter och inväntar att jag & lillebror ska ge oss ut på en springtur. Har verkligen insett nu att det snart är dags för göteborgsvarvet, och hur mycket löpning har jag i benen? Ja, det är inte mycket inte. Nu MÅSTE jag skärpa mig om jag överhuvudtaget ska orka första milen i loppet. Hur fasiken ska detta gå...???


21 maj smäller det. 21 km, kan ju bara gå på ett sätt;)


Postat av: The Fashionisto/a

Hej på dig du! Vilken trevlig blogg du har :P

2011-03-28 @ 16:58:53
URL: http://thefashionisto.blogg.se/
Postat av: mili

grymt fin blogg!

lust att följa eller kolla in min?:)

2011-03-28 @ 17:43:19
URL: http://milifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0