Lördag 5e mars

Lördag. Jag hade tänkt att ta en ordentlig sovmorgon. Minst till klockan 11 (fast å andra sidan minns jag inte när jag sov så länge), men redan innan 9 var jag uppe ur sängen. Ja ja.

Igår fick jag & Sandra i vilket fall planerat en del till festen. Och sedan avslutade vi med lite mat & ett glas vin på Olerays. Härlig fredag. Idag däremot vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Är sugen på att göra något kul under dagen, men kan inte komma på vad jag är sugen på. Kanske åka någonstans, typ IKEA? Nja, får fundera lite till! I vilket fall har jag valt att ha en lugn helg, då de kommande två helgerna inte blir lika lugna!

En kopp kaffe innan jag gör något i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0