Lördag 26e mars

Idag när jag vaknade fullkomligt flög jag upp ur sängen. Klockan visade 10.30, hur ofta händer det att jag sover så länge? Usch, känns som om jag sovit bort hela dagen. Men men, en frukost och sedan var jag igång. Idag är det tvätt som står på schemat. Lagom kul, men ett måte.

Har även lyckats stämma min gitarr. Lånade en sån där stämmningsmaskin från Erica igår. Trodde verkligen inte jag skulle fixa det själv, men jag är impad. Så nu tränar jag för fullt här hemma. Stackars grannar. Men jag har bestämt mig, jag ska lära mig spela gitarr. Och Erica ska få vara min coach, varken hon vill eller inte ;) Tänker ha som mål att ha spelat på en musiksamling innan jag lämnar min nuvarande arbetsplats, i juni. Så nu ska jag träna träna träna!

Ha en superhärlig lördag!

Postat av: Emelie

Sv: Åhh haha blir kanske lite tungt om du skulle köpa hem den och skicka den till mig sen... Nästan lika dyr frakt som resan haha:P. Hoppas då får det skönt i la Fraaance=). Svara på mitt sms, jag vill ju veta;). puss!

2011-03-26 @ 16:39:27
URL: http://extravagantly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0