Tisdag 28e juni

ett riktigt tecken på att sommaren är här, är att "Allsång på Skansen" drog igång ikväll. Det av något är ju sommar! I år var det dags för Måns Zelmerlöw att ta över programledarrollen. Jag var skeptisk redan från första stund då jag hörde att det var han som skulle leda det. Och jag kan erkänna att jag var väldigt skeptiskt de första 20 minutrarna. Sedan ändrade jag mig. Han gjorde helt okej ifrån sig! Men det bästa i hela programmet var helt klart "Septembers" nummer. Vilken show hon bjöd på!

Sitter här och känner hur det stramar i hela ansiktet! Varit ute i stort hela dagen, utan att smörja mig en enda gång. Det är ett självförvållat misstag. Imorgon får jag & solkrämen bli bästa kompisar tror jag! Imorgon är förövrigt sista arbetsdagen innan helgen. Jag slutar 13 och återvänder inte till jobbet förrän på tisdag! Skönt med lite ledigt... igen! Tyvärr bjuder inte torsdagen på något roligt, utan då är det begravning för en av de finaste människorna! 

Måste faktiskt även visa mina små jordgubbsplantor som tar sig ute på balkongen. Haha!

Ser ni jordgubben längst ner till vänster?


Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-19 @ 03:35:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0