Tisdag 21e maj

Händer inte så mycket om dagarna för tillfället känns det som! Jobbar på och räknar ner till semestern! Fast det är faktiskt med blandade känslor. En del av mig vill inget annat än att få gå på semester och bara tänka på mig själv i första hand under fyra veckor. Att få göra precis det JAG vill:) Men en annan räknar ner dagarna med ett visst vemod. Min förskola ska ju som sagt stängas ner helt och hållet, och det är många avsked man ska ta. Vi har ju trots allt närmare 30 underbara barn hos oss! Usch, det är då man ska vara en stark förskolefröken och säga hejdå på ett bra sätt. Och ett bra sätt är alltså inte att bryta ihop totalt, haha! Så det ska vi allt försöka undvika! Men jag kan ju inte säga annat än att jag har haft en bra tid sedan mars förra året på denna förskola. Underbara barn, föräldrar och kollegor. Men kollegorna hoppas jag att jag får ha kvar i min umgängeskrets ett bra tag till!

Fast ja, bara man får ha sagt hejdå till alla godingar så ser jag fram emot 4 veckor ledigt!

Vad jag ska hitta på under dessa lediga veckor? Det ska hinnas med lite av varje!
  • Fallens dagar
  • En helg i Nössemark med tjejerna
  • Har ju lovat att dra ihop ett lisebergsbesök med vännerna med:)
  • Eventuellt en Ullaredstripp
  • Sol och bad förhoppningsvis?
  • Lindas 25årsfest får inleda semestern:)
  • ... och sedan ska jag bara njuta!
Men vill ni planera in något roligt så är jag som sagt ledig vecka 28-31, låter väl bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0