Tisdag 14e juni

Valde att lyssna på kroppen idag och var helt enkelt hemma från jobbet! Kände att det behövdes. Man är inte alltid på topp och ibland blir det bara för mycket. Men efter denna dagen så känner jag mig piggare och gladare igen. Imorgon återvänder jag till jobbet med den glädje jag hoppas jag brukar ha på jobbet! För man har ju trots allt det bästa jobbet ;)

Nu däremot ska jag släppa alla tankar och slappa framför en film som avslutning av denna dagen. Det blir Änglagård - tredje gången gillt!



Lite jordgubbar skulle sitta fint med. Får bli en sväng ut i köket först!

Postat av: Born this way

härligt

2011-06-15 @ 14:45:55
URL: http://rebecaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0