Söndag 19e juni

Blev en riktigt lyckad kväll igår med tjejerna! Idag är man ändå relativt pigg efter att ha varit ute igår. Men jag höll vad jag lovade mig själv ändå. Att bara ha en slappardag inomhus. Det löftet gick lite lättare att hålla när man vaknar och regnet bara öser ner utanför fönstret, och har fortsatt med regnandet hela dagen.

Nu däremot ska jag med mamma & Jimmy en sväng bort till morfar och hälsa på. Men kan lova er att jag intrar soffan igen när jag kommer hem. Måste ju ladda upp för ännu en arbetsvecka. Eller det känns fel att kalla det för arbetsvecka då jag bara arbetar mån-ons. Semester på torsdag och midsommar på fredag!

Planerna för veckan är annars rätt så svaga. Tvätt är väl det enda som är helt bestämt. Kanske eventuellt träffa Sandra för en lunch på onsdag när jag slutat! Vet inte om det kanske blir en tur ut till båten. Mamma skulle svänga ut där någon dag efter jobbet och olja däcket. Jag erbjöd mig att hjälpa till. Det var inte så populärt, däremot fick jag göra henne sällskap och sitta på bryggan om jag ville, haha. Kan inte förstå varför hon inte tror jag skulle göra ett bra jobb på båten, jag menar, båtmänniska som jag är!

Måste faktiskt passa på att skryta med att jag vann bowlingen igår med! Vet faktiskt inte om det hänt tidigare;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0