Onsdag 22e juni

Begav mig ut i affärerna tidigare idag, i hopp om att hitta en så kallad "Pippi-tröja" på Gina tricot. Men nej, de var slut. Tydligen slut i de flesta affärer. Får vackert vänta till vecka 28 då Gina i stan skulle få in det. Så jag passade på att tröstshoppa lite. En kjol från HM och en klänning från Vero Moda. Kan nog bli så att den klänningen får följa med mig på avslutningskvällen med kollegorna nästa fredag.


Gina Tricots pippi-tröja!

Mamma håller ju faktiskt på att sticka en till mig. och den tror jag blir jättefin när ( om;) ) den blir klar. Men det var som vi sa, det är skillnad på hemmagjord och köpt. Och jag kan väl ha två. Tänk, den hade ju varit perfekt att ha på sig om kvällarna när jag är i Nössemark om några veckor!

Förresten, nu har jag långhelg.... igen;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0