Måndag 20e juni

Måndag, och jag är helt slut. Dagen på arbetet spenderades med att packa packa packa. Vi stänger ju ner våran förskola helt och hållet nu om tre veckor. Det finns en hel del som ska packas vill jag lova. Idag betades personalrummet och målarrummet av i alla fall. De två värsta rummen. Men trött är man. Skönt att man bara arbetar 9.30-16 imorgon då=) Kan även meddela att jag har nio arbetsdagar kvar till semestern! Längtar!

Kvällen kommer spenderas som gårdagskvällen, framför en film, roligare än så blir det inte! Men jag är helt slutkörd så det låter som ett bra alternativ tycker jag! Köpte även två askar med jordgubbar förut med. Jordgubbar och glass ikväll kanske? :)


Jag älskar jordgubbar!
Såhär mycket jordgubbar jag klämt i mig hittils i år, så mycket har jag nog inte ätit någongång.
Flera gånger i veckan inhandlas dessa underbara bär!

Ser fram emot i sommar när jag & Petra ska plocka jordgubbar!

Postat av: Emelie

Åhh jag ha oxå nio arbetsdagar kvar! Längtar sååå. Nu kan vi räkna ner tillsammans=).

2011-06-20 @ 21:37:48
URL: http://extravagantly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0