Lördag 4e juni

Oh vilken härlig dag jag haft hittils. Åkte med i mamma och pappas båt för första gången idag. Första gången för oss allihopa. Kan ju erkänna att jag var lite fundersam kring hur pappa skulle klara att komma ut från båtplatsen, att inte gå på grund, ja lite allt möjligt fanns det att oroa sig för. Men det löste han fint. Kan definitivt tänkta mig några fler turer i sommar. Däremot känner jag att jag brännt mig lite smått, men men!

Ikväll kommer Sandra hit. Dricker lite vin, äter ostbricka och har det gött. Senare kikar nog Malin & Amanda förbi med. Sedan får vi helt enkelt se vart kvällen slutar. Hade varit trevligt med en utgång!

Åkte förbi "vårat" badställe när mormor och morfar hade stugan.

Mitt smultronställe!

 


Postat av: Sofia

2011-06-04 @ 20:12:50
Postat av: Sofia

Ha en trevlig kväll nu! :)

2011-06-04 @ 20:13:22
URL: http://missofie.blogg.se/
Postat av: Johanna w

Vilka fina bilder gums! Du är ju ena riktig pudding;)

2011-06-06 @ 23:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0