Tisdag 5e juli

Imorse nnär jag vaknade fanns det ett trevligt sms från mamma! Grattis Katarina & Erik till eran lilla son. Ser fram emot att få se sötnosen när allt har lugnat sig för er! Min lilla sysslingsson... heter det så?

Annars har dagen varit väldigt lugn, och det känns bra, eftersom jag sovit väldigt dåligt inatt. Hoppas på att det blir bättre inatt!

Måste bara berätta vad jag sett idag! Jo, när jag kom hem från jobbet var jag väldigt lättad över att måsungen på parkeringen var borta. Har nämligen en måsunge som tillbringat lite tid där, och som alla vet så bevakar måsmamman sin unge rätt rejält. Jag avskyr måsar och springer i stort sett till bilen. Men som sagt, kände en väldigt lättad när ungen var borta när jag kom hem. Andas ut lite där jag parkerat! Vet ni vad jag får syn på då??? EN RÅTTA! Och den var så äcklig så ni anar inte. Lång svans hade den med:( Kände mig nästan gråtfärdig där jag satt i bilen.

Inget långt inlägg idag. Återkommer mer imorgon:)

Just det! Grattis Linda på 25årsdagen! Vi ses på fredag, då ska du firas;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0