Tisdag 26e juli

I förmiddags åkte jag & Malin hem till Katarina & Erik för att hälsa på deras Viggo. En söt liten bebis på knappt 4 veckor. Hur söt får man vara?? Grattis än en gång till er fina pojke. Därefter blev det mat hemma hos mamma & pappa. Lyxigt man kan ha det ibland. Pannbiff stod på menyn. Riktigt gott.

Under eftermiddagen mötte jag upp Sandra för att agera smakråd när det gällde att hitta en klänning hon ska ha på ett bröllop hon ska på. Tycker det blev en bra klänning. Hade själv kunnat tänka mig något liknande. När jag sagt hejdå till Sandra skulle jag bara kika efter ett par svarta tygskor, eftersom mina gått sönder. Och svarta tygskor funkar till det mesta, därför vill jag ha det här hemma. Men det slutade inte bara med dem skorna. Jag fick även med 3 bastoppar från GinaTricot (under 100kr för alla tre), samt lite duschlotion, saltvattenspray, glansspray och nagellack från H&M. Inser att jag verkligen inte behöver shoppa så mycket som jag gör. Visst, jag handlar aldrig för mer än vad jag har råd med, sån koll hapr jag. Skulle aldrig kunna shoppa så jag går back tillexempel. Men jag inser ju att jag inte behöver fylla på med varken kläder eller skor för ett tag framöver. Så från och med idag och en månad framöver så inför jag nu ett shoppingförbud för min del vad det gäller kläder, skor och andra onödiga saker.

Lycka till, till mig själv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0