Söndag 3e juli

Goa söndag börjar lida mot sitt slut. Men den har i vilket fall som helst varit toppen! Började med att städa lägenheten, så nu slipper man att tänka på de dem näsmaste dagarna. Senare kom mamma & Jimmy upp med bord & stolar som nu står placerade i mitt vardagsrum, tack! Var lite skeptisk till att ha de möblerna här till en början, men nu när de är på plats så ser det bra ut. Lite mer plats att sitta på om man har främmat med!

Har även passat på att njuta ute på balkongen en del idag. Enligt mina väder-appar (ja, jag har flera) på mobilen skulle det regna idag. Men jag har inte sett skymten av något regn. Även katterna har varit ute på balkongen, och jag måste säga att de är jätterediga där ute. Inte försökt hoppa över balkongräcket någongång. Men visst är jag lite smått orolig när de är där ute. Men jag har ju sett flera andra som kan ha öppet balkongdörren och låta katterna vara där ute som dem vill. Vem vet, kanske jag med kommer våga ha det så i framtiden?



Nu ikväll har jag suttit på Strandgatan tillsammans med Malin & Karin. Fikat och bara tjötat lite. Härliga sommarkvällar. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen: Jag älskar sommaren. Nu laddar vi om inför musicquizen på onsdag. Heja oss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0