Shopping... igen!

Haft en riktigt shoppardag skulle man väl kunna säga. Började dagen med att åka till "Netto" där de reade ut böcker (ja, jag erkänner, 4 veckors semester gör mig nog lite rastlös). Fick med mig två böcker hem till bokhyllan. Nu råkar det ju vara så att det redan står ett x antal olästa böcker i den hyllan. Men det vore ju synd om jag någon dag ska hämta en ny bok och det visar sig att jag redan läst alla! Haha!

Senare under dagen åkte jag & Malin ut en sväng till "Göksäter" i Henon. Fick inhandlat lite smått och gott. Bland annat en tavla som ska upp i sovrummet. Hittade även ett par skor. Kan väl säga att det var ballerinaskor med lite kilcklack. I Jeansliknande tyg. Ska försöka få upp dem här på bild någon dag. Än så länge är de fortfarande nerpackade. Men jag älskar dem. Malin satsade med på skor, men hon körde på träskor;) Efter att ha inhandlat lite smått och gott rullade bilen vidare mot "Rotan". Blev lite småköp där med, bland annat tre böcker. Men det kanske är bra, för det känns inte som om mitt semesterväder kommer bli sådär jättebra!

Nu ikväll har jag städat i klädkammaren. Sorterat och kastat. Känner att jag börjar komma i ordning där inne. Ska bara köpa på mig ett par förvaringsboxar (kanske i Ullared nästa vecka) och sedan vill jag gärna ha upp en stång till att hänga kläder på. Där hade tydligen pappa en bra lösning på det.

Nu blir det ett till avsnitt av "Vänner" innan sängen kallar. Imorgon ska jag ut på äventyr med Lena. Mer om det imorgon!

Nytt i bokhyllan. Kanske lite tips till er:


"Dagbok från kvinnofängelset" - Lillemor Östlin, verklighetsbaserad


"Singel på nytt" - Plum Sykes



"Blondie" - Birgitta Andersson, Verklighetsbaserad


"varför gråter inte Emma"- Magnus Wennerholm & Emma Jangestig, Verklighetsbaserad


"Snabba Cash" -Jens Lapidus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0