Pippi

Fyllde på i garderoben med något jag kände saknades.



Gina Tricot inhandlades den på. Sena sommarkvällar är räddade!

Postat av: Katie

Super söt tröja! Min mamma skall sticka en sådan till mig =) Räknar nog med att den är klar till jul :-P hahhaaa :D

nee skojja, min kära mamma är rätt snabb på att sticka bara hon har tid ;)



Första gången jag är på din blogg! Skall titta runt här lite nu :D

Kram, Katie

2011-07-08 @ 21:47:28
URL: http://katiegruneriksson.bloggplatsen.se/
Postat av: Katie

Hihiii tur att man har mammor som kan både det ena å andra ;) även att det kanske inte går precis så fort som man kan önska alltid ;)



Min mamma hade hunnit allt snabbare om hon inte jobbat så grymt mycket hela tiden ;) men den som väntar på något gott .... väntar ju aldrig för länge -_-

Själv är jag inget bra på att sticka men virkning är min grej kan man säga xD



Hoppas du har haft en toppen dag!

Kram, Katie

2011-07-09 @ 17:04:24
URL: http://katiegruneriksson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0