Onsdag 27e juli

Har en riktig slappardag idag, vilken känns väldigt skönt. Började dock dagen med begravning i förmiddags. Begravningar är aldrig roliga, usch! Men det var en fin begravning. Efteråt blev det en minnesstund! Lilla Viggo var med, så jag passade på att mysa lite. Det var precis som de som höll i begravningen sa, att även om det är sorgligt att ett liv tar slut, är det fint att se att ett nytt liv börjar. Och visst är det så!

Inser att detta är en av få dagar på semestern som jag inte gör något speciellt alls om eftermiddagen/kvällen. Och det känns riktigt härligt. Ska bara vara hemma och njuta av ledigheten.

Som jag skrev igår så inleddes mitt shoppingförbud efter att jag kom hem från Överby, men måste tipsa om en sak jag köpte där inne på H&M igår. Shine-spray till håret. Helt underbart. Räddar verkligen håret en dålig hårdag.



Nu däremot ska jag bege mig ut till köket igen. Håller på att göra en egen hemmagjord nachotallrik. Mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0