The Story

Vilken härlig start på födelsedagen jag haft. Jag har ägnat mig åt att göra ingenting. Hur gott är inte det?? Nu däremot ska jag alldeles strax möta upp min syster och sedan brumma ner med bilen till Edet. Där blir det släktkalas lite senare.

Har lyssnat på musik hela förmiddagen och spelat en låt ett antal gånger. Jag vet att jag haft med den här i bloggen innan. Men jag tröttnar aldrig på den. Kan lyssna på den om och om och om igen. Och eftersom det är min födelsedag idag så tänker jag lägga in den här, trots att den redan varit med i bloggen ett antal gånger. Så det så!


Men bara för att jag ville det nu så fungerar det inte.

Spotify:a Brandi Carlile - The story

NJUT!!!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0