Söndag 9.e januari

Sista lediga dagen. Imorgon är det tillbaka till vardagen igen. I tre veckors tid har jag enbart arbetat tre dagar/vecka. Nu ska man helt plötsligt börja arbeta hela veckor igen, tufft, haha! Nä, det ska faktiskt bli gott att komma igång igen. Har tillochmed hunnit känna att jag har haft lite för mycket fritid.

Nu sitter jag och väntar på min pappa som ska komma hit, för att hjälpa mig med att lägga golv i klädkammaren. Just nu ligger det en ful och sliten plastmatta där.

Annars idag tänker jag inte göra så mycket. Behöver en sista dag att ta igen mig efter min lilla febersjukdom. Nu har förkylningen slagit till med. Härligt. Men men, är ju i vilket fall någorlunda pigg idag, inte fy skam det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0