Måndag 3.e januari

Sitter och myser framför tv.n, med snön som faller utanför fönstret. Verkligen jättefint när det snöar, men mindre härligt när man ska till jobbet. Men imorgon samåker jag med mamma, så då kan jag sitta bredvid och bara njuta av att slippa köra, haha. Jag gillar inte att köra i vinterväglag och jag har aldrig gillat det! Kommer nog aldrig lära mig gilla det heller. Men men, "bara" några månader kvar och sedan kommer våren, oj som jag längtar!

Det är även väldigt livat här hemma. Alva leker som en kattunge, haha. Alva är en väldigt lugn katt annars, snarare för lugn nästan. Så det är riktigt kul att se att även hon kan flippa ut totalt. Min goding.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0