Måndag 24.e januari

Har varit vaken alldeles för länge redan... klockan ringe 04.30 imorse. Och till råga på allt så sov jag inget vidare alls inatt. Vaknat en gång varannan timma typ. Härligt med sådana nätter. Tyvärr råkar alltid dessa nätter komma när jag ska öppna på jobbet. Vet inte om jag omedvetet är orolig för att försova mig kanske.

Nu är jag däremot hemma en stund. Men ska tillbaka till Uddevalla för en föreläsning sen. Känns som det kommer bli en intressant föreläsning. Den handlar om hur det är att leva med skyddad identitet. Kan nog räkna med många tankar i huvudet ikväll när jag kommer hem!

Nu blir det till att dricka upp kaffet. Plocka in tvätten som hängt på tork sedan i lördags, röja lite här och var, slänga i sig lite thaisoppa & sedan dra sig mot Uddevalla som sagt.

Ha en härlig måndagseftermiddag! åter ikväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0