Lördag 22.e januari

Pff, jag är verkligen inne i en bloggkoma. Kan lätt ta 3-4 dagar innan jag upptaderar igen. Ingen idé jag lovar att bättra mig, men jag kan ju lova att jag ska försöka bättra mig. Men det blir väl lätt så vissa perioder, när man har mycket att göra.

Tänker i vilket fall som helst se till att ha en lugn och skön helg. Bara fixa och dona här hemma. Har även fått tillökning här hemma i en vecka. Malins två katter kommer bo här, eftersom hon är iväg på lite semester i Sälen. Så jag lär ha fullt upp.

Får även passa på att säga grattis till Linda & Christian som förlovade sig igår: GRATTIS!

Nu ska jag göra något så roligt som att sortera tvätt. Härligt lördagsnöje!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0